Teknoloji

Sarsıntı bölgesindeki baz istasyonlarıyla ilgili yeni açıklama

Türkiye’yi kasıp kavuran ve Kahramanmaraş ve çevre illeri yakın tarihte eşi benzeri görülmemiş derecede vuran iki büyük depremin ardından Türkiye’nin gündeminde çok farklı tartışmalar tartışma konusu oldu.

Ağ bağlantısı ve taşınabilir bağlantı bunların başında geliyordu. Çünkü deprem sonrasında cep telefonlarının gelişen teknolojisi, insanların ailelerine ve sevdiklerine olduğu kadar hayatta kalanların yardım ekiplerine ulaşmalarında da değerli bir rol oynadı ve oynamaya devam ediyor. Ancak bölgedeki 8 bin 800 baz istasyonunun tamamına yakınının kaybedilmesi bağlantıyı oldukça zorlaştırdı.

“YÜZYILIN EN BÜYÜK AFETLERİNDEN BİRİ”

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, konuyla ilgili Habertürk’e bir açıklama yaptı. Yüzyılın en büyük felaketlerinden birini yaşadığımızı vurgulayan Aksoy, deprem haberini alır almaz harekete geçtiklerini ve tüm imkanlarımızı seferber ettiklerini belirterek, hayatını kaybeden vatandaşlara Allah’tan rahmet, başsağlığı ve başsağlığı diledi. yakınlarına sabır, yaralılara acil şifalar.

“1.345 JENERATÖR SEVK EDİLMİŞTİR”

Engin Aksoy, “Bu sıkıntılı günlerde elbette en temel ihtiyaçlardan biri iletişim. Ancak bölgede kamu binaları da dahil olmak üzere binlerce bina yıkıldı, binaların tepesindeki baz istasyonlarımız kullanılamaz hale geldi. Bu nedenle depremden etkilenen 10 ilde toplam 3 bin 500 baz istasyonumuz var. İstasyonların yüzde 25’i Hatay, Kahramanmaraş ve Adıyaman’da bulunuyor. Elektriğin olmadığı illerdeki baz istasyonlarını işletmek üzere toplam 1.345 jeneratör sevk edildi. uzun bir süre. Almak oldukça zaman alıyor

“TÜRKİYE GENELİNDEKİ TÜM MOBİL İSTASYONLAR BÖLGEDE”

Baz istasyonlarının onarım çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyoruz. Ayrıca Türkiye genelindeki tüm mobil istasyonlarımızı bölgeye göndererek zarar gören baz istasyonlarımızı yenilemek için çalışıyoruz. Bu sayıyı artırmak için çalışmalarımız devam ediyor” dedi.

“SAHADA 754 ÇALIŞIYOR”

Tüm bu operasyonları gerçekleştirmek için ilk günden itibaren bölgeye 450’den fazla personel gönderdiklerini vurgulayan Aksoy, “754 alanımızı deprem nedeniyle tekrar kullanılamaz hale getirdik. OHAL bölgesinde hizmet veriyoruz. 3 afet bölgesinde yaklaşık 0,7 milyon müşterimiz var. Vodafone olarak tüm imkanlarımızı kullanarak elimizden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu